Έτσι οι ΄΄ερυθρόλευκοι΄΄ παίρνουν του δρόμο της επιστροφής για την Αθήνα. Το δεύτερο ημίχρονο ανάμεσα στον Εργοτέλη και τον Ολυμπιακό θα διεξαχθεί όποια ημέρα ορίσει η Super League.Σε αυτό το σημείο φτάσαμε,μετά την άρνηση της Αστυνομικής Διεύθυνσης Ηρακλείου να συνεχιστεί αύριο το παιχνίδι λόγω των περιφερειακών εκλογών.
sport-fm.gr
Σάββατο 13 Νοεμβρίου 2010
Με απόφαση της Αστυνομίας το παιχνίδι Εργοτέλη -Ολυμπιακού δε θα συνεχιστεί αύριο
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(
Atom
)
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.