Πέμπτη 18 Νοεμβρίου 2010

ΚΛΕΙΝΟΥΝ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΑ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ

Το κλείσιμο περιφερειακών στρατιωτικών νοσοκομείων αποφάσισε η κυβέρνηση στο πλαίσιο περικοπών.
Για τουλάχιστον ένα μήνα αναστέλλεται η λειτουργία του 492 Στρατιωτικού Νοσοκομείου Αλεξανδρούπολης και μετά θα επανεκτιμηθεί η κατάσταση,ενώ το προσωπικό και οι ιατρικές πράξεις θα μεταφερθούν από Δευτέρα στο Περιφερειακό Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Αλεξανδρούπολης.
Ανάλογη διαδικασία ακολουθείται και στο Στρατιωτικό Νοσοκομείο Ξάνθης.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.