Το κλείσιμο περιφερειακών στρατιωτικών νοσοκομείων αποφάσισε η κυβέρνηση στο πλαίσιο περικοπών.
Για τουλάχιστον ένα μήνα αναστέλλεται η λειτουργία του 492 Στρατιωτικού Νοσοκομείου Αλεξανδρούπολης και μετά θα επανεκτιμηθεί η κατάσταση,ενώ το προσωπικό και οι ιατρικές πράξεις θα μεταφερθούν από Δευτέρα στο Περιφερειακό Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Αλεξανδρούπολης.
Ανάλογη διαδικασία ακολουθείται και στο Στρατιωτικό Νοσοκομείο Ξάνθης.
Πέμπτη 18 Νοεμβρίου 2010
ΚΛΕΙΝΟΥΝ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΑ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(
Atom
)
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.