Αν δέχτηκε ανήθικη πρόταση για να κάνει καριέρα: «Έχω πέσει σε καλά χέρια και αυτό έχω να το λέω και με βλέπουν σαν την Ελευθερία που τραγουδά και που δεν έχει να δώσει κάτι παραπάνω για να κάνει καριέρα. Ευτυχώς δεν έχω δεχθεί καμιά ανήθικη πρόταση και εύχομαι να μην έρθω ποτέ σε αυτή τη δύσκολη θέση. Σε αυτό το χώρο δεν είναι όλα ρόδινα, δεν είναι όλα τόσο όμορφα όσο φαίνονται». Για το Νίκο Βέρτη: «Ο άνθρωπος που έχω περισσότερο το θάρρος να τον πάρω ανά πάσα στιγμή τηλέφωνο όταν τον χρειαστώ είναι ο Νίκος Βέρτης. Είναι εξαίσιος καλλιτέχνης και τον αγαπώ πάρα πολύ». Για το αν είναι ερωτευμένη: «Δεν έχω ερωτευτεί ακόμη και σε κάποια φάση της ζωής μου θέλω να το νιώσω. Αν ποτέ έρθει, θα έρθει από μόνο του. Είμαι ερωτευμένη με τη δουλειά μου τώρα».
πηγή: showbiz.com.cy
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.