Στην τελευταία έκδοση μηνιαίου αμερικανικού περιοδικού, η Τζέσικα Άλμπα εξομολογείται πώς είναι η ζωή της με τον ερχομό του παιδιού της, και εξηγεί πως δεν την ενοχλεί να μην είναι στο προσκήνιο, γιατί δεν έχει ανάγκη να πρωταγωνιστεί συνεχώς
.«Είμαι ντροπαλή. Δεν μου αρέσει να είμαι το επίκεντρο της προσοχής των άλλων», είπε η Άλμπα που έχει το δεύτερο ρόλο στο «Little Fockers» και συνέχισε λέγοντας πως «όταν κάνω κωμωδία όμως, χάνω κάθε ενδοιασμό και αναστολή, και πραγματικά με ενδιαφέρει να προβάλλομαι αρκετά».
Η λατίνα ηθοποιός, που το 2008 απέκτησε το πρώτο της παιδί με τον Κας Γουόρεν, εξηγεί πως η μητρότητα είναι και ο ουσιαστικός λόγος που την κράτησε μακριά από τη μεγάλη οθόνη, αφού το παιδί τής κέντρισε όλο το ενδιαφέρον. «Πρέπει να υπάρχει πραγματικά σοβαρός λόγος για να μην περνάω χρόνο με το παιδί μου. Έτσι, όταν ένιωσα έτοιμη να γυρίσω στη δουλειά, επικοινώνησα με τους συνεργάτες μου και τους το ανακοίνωσα», είπε. «Τώρα δεν είμαι εγώ ο αρχηγός, είναι πολύ διαφορετικά τα πράγματα μετά τον ερχομό του παιδιού, και κάπως καλύτερα».
Η μικρή της Όνορ, όμως, φαίνεται ότι δεν είναι και ο μόνος λόγος που η Άλμπα απέχει από τη μεγάλη οθόνη. Η γνωστή ηθοποιός παραδέχεται ότι την κούρασαν οι κριτικές που δεχόταν, κυρίως στο ξεκίνημα της καριέρας της: «Φοβήθηκα τις κριτικές που δέχτηκα στο ξεκίνημά μου, ό,τι και να άκουγα το έπαιρνα πολύ προσωπικά, αλλά τώρα δεν έχω πρόβλημα τις δέχομαι ως ένα τρόπο να βλέπεις την άλλη όψη των πραγμάτων».

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.