Ένα θετικό αποτέλεσμα για να παραμείνει ζωντανός για την πρόκριση στους «32» του Europa League επιζητεί ο Άρης, στον αποψινό αγώνα με τη Λεβερκούζεν στο «Μπάι Αρίνα» (20:00, Novasports 1 / NovaΣΠΟΡ FM 94,6 / sport-fm.gr). Μια πιθανή νίκη στέλνει τους «κίτρινους» στην επόμενη φάση, αφού θα πρέπει να αυτοκτονήσουν στην τελευταία αγωνιστική του 2ου ομίλου με τη Ρόζενμποργκ για να χάσουν την πρόκριση. Ωστόσο, η ισοπαλία φαντάζει ως ένα πολύ σημαντικό -και πιο βατό- αποτέλεσμα για τους Θεσσαλονικείς.
«Γνωρίζουμε πολύ καλά την κρισιμότητα και τις δυσκολίες του αγώνα. Πρέπει να λειτουργήσουν άψογα όλες οι γραμμές μας. Να παίξουμε το καλύτερο δυνατό ποδόσφαιρο. Μόνο με αυτόν τον τρόπο θα μπορέσουμε να φθάσουμε στη νίκη», είπε μεταξύ άλλων ο Έκτορ Ραούλ Κούπερ, ο οποίος προτίθεται να παρατάξει με σύστημα 4-4-2 την ομάδα του.
Συγκεκριμένα, ο Αργεντινός τεχνικός θα τοποθετήσει κάτω από τα δοκάρια τον Σηφάκη και στην άμυνα, από δεξιά προς αριστερά, τον Βαγγέλη, Ρονάλντο, Λαζαρίδη και Μίσελ. Στο κέντρο της μεσαίας γραμμής θα αγωνιστούν ο Φατί και ο Τόχα, έχοντας στα άκρα τον Χαβίτο και τον Κάλβο. Το επιθετικό δίδυμο θα αποτελέσουν ο Ρουίζ με τον Κόκε.
Την αποστολή συμπληρώνουν οι Χουάνμα, Μενδρινός, Βελλίδης, Πρίττας, Νέτο, Καζναφέρης, Οριόλ και Τσεσνάουσκις. Ο Κούπερ δεν συμπεριέλαβε στην αποστολή τον Ντάνιελ Τσέζαρεκ, εξαιτίας της θλάσης στον δικέφαλο που τον ταλαιπωρεί, αλλά και τον Θέμη Κουλουχέρη, που λόγω αμυγδαλίτιδας ανέβασε πυρετό, δεν πήγε καν στο Ρύσιο χθες και θα μείνει στη Θεσσαλονίκη.
Πώς θα αγωνιστούν οι Γερμανοί
Με σύστημα 4-4-2 αναμένεται να παρατάξει ο Γιουπ Χάινκες τη Λεβερκούζεν απέναντι στον Άρη. Οι γηπεδούχοι θεωρείται σίγουρο πως θα ξεκινήσουν με άκρως επιθετικές διαθέσεις από το πρώτο λεπτό. Πίεση στην μπάλα και ανελέητο πρέσινγκ ζήτησε ο 65χρονος προπονητής από τους παίκτες του, για να διώξουν την ψυχολογική πίεση από την αρχή.
Ο Χάινκες αναμένεται να χρησιμοποιήσει τους: Άντλερ (τερματοφύλακας), Σβάαμπ (δεξί μπακ), Φρίντριχ, Ράιναρτς (κεντρικοί αμυντικοί), Κάντλετς (αριστερό μπακ), Σαμ (δεξί χαφ), Βιδάλ, Ρόλφες (στο κέντρο της μεσαίας γραμμής), Μπαρνέτα (αριστερό χαφ), Ντερτιγιόκ και Χέλμες (στην επίθεση).
Την αποστολή συμπληρώνουν οι Φερνάντεζ, Γιόργκενσεν, Αουγκούστο, Καπλάν, Κάστρο, Μπάλιτς, Μπέντερ και Βίντα. Εκτός έμειναν οι τραυματίες Μπάλακ, Κίσλινγκ και Χίπια.
Πέμπτη 4 Νοεμβρίου 2010
ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(
Atom
)
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.