Κυριακή 14 Νοεμβρίου 2010

ΑΣΧΗΜΑ ΝΕΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΗ

Ρήξη συνδέσμων στον δεξιό ώμο υπέστη ο Ράφικ Τζεμπούρ. Οι εξετάσεις στις οποίες υποβλήθηκε ο Αλγερινός φορ της ΑΕΚ την Κυριακή έδειξαν για την ακρίβεια πως έχει ρήξη ακρωμιοκλειδικής συνδέσμωσης δεξιάς άρθρωσης ώμου.


Ο 26χρονος άσος θα ακολουθήσει συντηρητική αγωγή και τις επόμενες ημέρες θα διαπιστωθεί αν είναι σε θέση να αγωνιστεί την επόμενη αγωνιστική απέναντι στην Καβάλα και στο ντέρμπι της μεθεπόμενης εβδομάδας κόντρα στον Ολυμπιακό. Οι πιθανότητες πάντως δεν είναι με το μέρος του «τρομοκράτη».

Από το ματς με την Καβάλα την επόμενη Κυριακή θα απουσιάσουν σίγουρα οι Μανωλάς και Δέλλας, που αποβλήθηκαν στην Τούμπα. Μάλιστα ο δεύτερος αναμένεται να τιμωρηθεί τουλάχιστον με δύο αγωνιστικές και έτσι θα χάσει και το ντέρμπι της 27ης Νοεμβρίου με τον Ολυμπιακό στο ΟΑΚΑ. Το παρήγορο είναι πως επανέρχονται στο προσεχές ματς οι Σκόκο και Γιάχιτς, ενώ κόντρα στον Ολυμπιακό συγκεντρώνει πολλές πιθανότητες να επανεμφανιστεί ο Ντιόπ.

Στο μεταξύ τέσσερις κίτρινες κάρτες συμπλήρωσε ο Νασούτι και θα αποφασιστεί σε ποιο από τα τέσσερα επόμενα ματς πρωταθλήματος θα εκτίσει την τιμωρία του. Αποκλείεται να λείψει από τα παιχνίδια με Καβάλα και Ολυμπιακό κι έτσι πιθανότατα θα επιλεγεί να εκτίσει την τιμωρία του είτε με Ατρόμητο (εκτός) είτε με Λάρισα (εντός). Στο όριο των τριών καρτών είναι οι Μανωλάς, Μάκος, Καφές και Μπερνς.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.