Η πρωταγωνίστρια από τα «Μυστικά της Εδέμ» του Mega ξέρει πολύ καλά που βρίσκονται τα όρια ανάμεσα στην καριέρα και στην προσωπική της ζωή. Εδώ και χρόνια.
Aισθάνεσαι άβολα όταν σου κάνουν κομπλιμέντα για την εμφάνισή σου;Μια χαρά αισθάνομαι! Ίσα ίσα, που η οποιαδήποτε φιλοφρόνηση είναι ευπρόσδεκτη.
Όταν είναι δίπλα ο Κωνσταντίνος, δεν ζηλεύει;
Όχι. Το αντίθετο. Χαίρεται πολύ όταν οι άλλοι μου κάνουν κομπλιμέντα. Μα και εγώ χαίρομαι όταν κάνουν κομπλιμέντα σε εκείνον.
Πώς είναι η καθημερινότητά σας μαζί;
Μας αρέσει να πηγαίνουμε βόλτα με το σκύλο, να συναντάμε τους φίλους μας, να έρχονται στο σπίτι, να καθόμαστε, να τρώμε, να παίζουμε κιθάρες, να τραγουδάμε. Γενικώς, μας αρέσει πολύ να μένουμε στο σπίτι, είναι πιο βολικό. Όταν βγαίνουμε, μας αρέσει να πηγαίνουμε στο θέατρο, σε σινεμά, να κάνουμε απλά πράγματα.
Ενάμιση χρόνο μετά το γάμο σου με τον Κωνσταντίνο, έχει αλλάξει κάτι στη σχέση σας;
Με τον Κωνσταντίνο μένουμε μαζί από την πρώτη μέρα που τα φτιάξαμε, εδώ και πέντε χρόνια. Δεν περιμέναμε το γάμο για να αλλάξει η καθημερινότητά μας.
Τότε γιατί παντρευτήκατε;
Επειδή το θέλαμε. Μας είχε φανεί πολύ ρομαντικό τη συγκεκριμένη στιγμή.
Έχεις πάει ποτέ σε ψυχολόγο;
Ναι, αμέ.
Για πόσο καιρό;
Για πολύ λίγο, για έξι μήνες, σε ηλικία 25- 26 ετών. Με βοήθησε πολύ, κατάλαβα πράγματα για το χαρακτήρα μου. Ήταν η περίοδος που έπαιζα και στο θέατρο το Υστέρια και ήθελα να δω πώς είναι στον ψυχαναλυτή. Ήταν κάτι που ήταν συνδυασμένο και με το ρόλο μου.
Δικά σου παιδιά θέλεις να κάνεις;
Όταν είναι να έρθει, θα έρθει μόνο του. Κάποια στιγμή στο μέλλον θα το ήθελα, αλλά δεν είναι ένα «θέλω» μου άμεσο.
πηγή:Down Town
πηγή:yupi.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.