Πέμπτη 4 Νοεμβρίου 2010

Το νέο Δ.Σ της ΕΡΤ

Ανακοινώθηκε η νέα σύνθεση του Δ.Σ. της ΕΡΤ ,το οποίο αποτελείται από τους:
Θανάση Παπαγεωργίου,Δικηγόρο (Πρόεδρος), Χαράλαμπο Ταγματάρχη, Δημοσιογράφο (Διευθύνων Σύμβουλος), Χρήστος Αβραάμ,Εμπειρογνώμων Α΄ στο Υπουργείο Εξωτερικών,Λένα Διβάνη,Καθηγήτρια Νομικής Σχολής Αθηνών,Συγγραφέα, Γεωργανδρέας Ζάννος,Δικηγόρος,Λύδια Κονιόρδου,Ηθοποιός,Ηλίας Μοσχονάς,Σύμβουλος Διαχείρισης Ανθρωπίνων Πόρων, Πάνος Σαμούρης,Πολιτικός Επιστήμων-Διεθνολόγος,Στέλιος Στεφάνου, Οικονομολόγος.
Τα νέα μέλη του Δ.Σ της ΕΡΤ θα περάσουν από τη διαδικασία της ακρόασης  από το ΕΣΡ και εν συνεχεία ο Πρόεδρος και ο Διευθύνων Σύμβουλος θα περάσουν από ακρόαση από την αρμόδια επιτροπή της Βουλής.

www.paron.gr/typologies

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.