Στην εκπομπή «Lifestyle» έδωσε συνέντευξη ο Γιάννης Μπέζος και μίλησε για τη σχέση του με τη δημοσιότητα, την φετινή απουσία του από την τηλεόραση και την άποψή του για τα ριάλιτι σόου.Ο γνωστός ηθοποιός φέτος πρωταγωνιστεί στο Θέατρο «Κιβωτός», στην παράσταση «Η γυνή να φοβήται τον άντρα». Ο ίδιος σχολίασε τη σχέση των δύο φύλων ως εξής: «Η λέξη φοβήται εννοεί να σέβεται, όχι να φοβάται. Ο σεβασμός είναι κάτι που ταιριάζει και στα δύο φύλα. Είναι δύσκολη υπόθεση να τον εμπνεύσεις στον άλλο, ενώ ο φόβος είναι πιο εύκολος».
Για τη δημοσιότητα είπε: «Βγαίνω μόνο όταν έχω κάτι να πω. Όταν βγαίνεις συχνά, αυτά λες δεν μετράνε. Μετά από μένα, θα βγει μία θείτσα να πει αρλούμπες και θα χαθεί αυτό που είπα. Αν είσαι πιο ακριβοθώρητος, αποκτούν μεγαλύτερη σημασία αυτά που λες». Επιπλέον, πρόσθεσε: «Δεν αποφεύγω τους φωτογράφους. Δε με ενοχλούν. Δε με ενοχλεί ο κόσμος στο μετρό γιατί δεν σε πλησιάζει κανείς αν δεν του επιτρέψεις εσύ. Σαφώς με αναγνωρίζουν, αλλά τους δίνω να καταλάβουν ότι δεν είμαι κάτι αναλώσιμο, ούτε κτήμα δικό τους. Είναι γελοία αυτά. Ο κόσμος έχει πιο ουσιαστικά προβλήματα. Οφείλω να τους απασχολώ μόνο όταν έχω κάτι να πω μέσα από τη δουλειά μου».
Σε ερώτηση σχετικά με το αν σκέφτηκε ποτέ να ασχοληθεί με την πολιτική, απάντησε: «Δεν μπορώ να υπάρξω με τους πολιτικούς. Δεν έχω δεχτεί κάποια πρόταση. Αν έβγαινα σε μία εκπομπή να χαϊδεύω τα αυτιά του κοινού, θα ήταν κι αυτό μία πολιτική στάση. Με τη στάση μου κάνω μία δημόσια πολιτική παρέμβαση πιο σημαντική από το να ήμουν στη βουλή».
Ο Γιάννης Μπέζος, μίλησε στη συνέχεια για τη φετινή του απουσία από την τηλεόραση και παραδέχτηκε ότι του λείπει. «Μου λείπει η τηλεόραση. Πάντα συμμετέχω στην προετοιμασία μίας σειράς. Ελέγχω τα πάντα. Δεν υπάρχει περίπτωση να λειτουργήσω ως υπάλληλος. Θα μπορούσα να βγάλω πολλά λεφτά στην τηλεόραση γιατί είχα πάρα πολλές προτάσεις, αλλά με ενδιαφέρει να δουλεύω δημιουργικά».
Όσο για την άποψή του για τα ριάλιτι, και κατά πόσον στερούν δουλειά από τους ηθοποιούς, δήλωσε: «Κατά τη γνώμη μου, δεν κλέβουν τίποτα τα ριάλιτι. Απλά δείχνουν κάτι το οποίο έχει κοινωνιολογικό ενδιαφέρον –το πόσο αναξιοπρεπής μπορείς να γίνεις. Όλα έχουν υπερβολή ακόμη και αυτά τα ριάλιτι της μαγειρικής. Ο κόσμος δεν πρέπει να τα συνηθίζει αυτά. Πρέπει να τα βλέπει ως κάτι περαστικό».
Τέλος μίλησε για την οικονομική κρίση. «Στην προσωπική μου ζωή δεν την έχω βιώσει. Καταλαβαίνω όμως πολύ καλά ότι οι άνθρωποι δυσκολεύονται. Δεν θέλω να καταναλώνω πράγματα χωρίς να υπάρχει λόγος πραγματικός. Αποτελεί ύβρη το να κυκλοφορώ με ένα αυτοκίνητο πάρα πολύ ακριβό. Το ότι το έχω, δεν σημαίνει ότι πρέπει να επιδεικνύω».
πηγή:Lifestyle
πηγή:yupi.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.