Πέμπτη 18 Νοεμβρίου 2010

ΑΕΚ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ:– Αύριο τα εισιτήρια με Ολυμπιακό

Αύριο τίθενται σε κυκλοφορία τα εισιτήρια της 12ης αγωνιστικής που περιλαμβάνει το ντέρμπι με τον Ολυμπιακό. Οι φίλαθλοι θα μπορούν να τα προμηθευτούν σε ώρες καταστημάτων από τα εξής σημεία: aekshop 1: Γράμμου 69-71, Μαρούσι, aekshop 2: Σμύρνης 3, Νέα Φιλαδέλφεια, aekshop 4: Λεωφόρος Θηβών 376, Αιγάλεω, aekshop 6: Ηλιουπόλεως 105, Δάφνη


Από την Πέμπτη 25 Νοεμβρίου εισιτήρια θα πωλούνται και από το εκδοτήριο του ΟΑΚΑ (σταθμός ΗΣΑΠ «Ειρήνη»), ώρες 11:00-18:00, ενώ την ημέρα του αγώνα θα λειτουργήσουν όλα τα εκδοτήρια ως εξής: σταθμός ΗΣΑΠ «Ειρήνη» και Λ. Κύμης, από 11:00 τις έως και 30’ μετά την έναρξη του αγώνα, εκδοτήριο μπάσκετ και εκδοτήριο θύρας 12, από τις 15:00 έως και 30’ μετά την έναρξη του αγώνα


Οι τιμές των εισιτηρίων ανά θύρα είναι:
ΚΑΝΟΝΙΚΑ
Θύρες 15, 16, 17, 34 : 20€ (Παιδικά 10€)
Θύρες 4, 5, 6, 12, 13, 14, 31 : 30€ (Παιδικά 10€)
Θύρες 7, 8, 9, 10, 11 : 40€ (Παιδικά 15€)
Θύρα 29 : 70€ (Παιδικά 25€)
Θύρες P1, P2 : 130€ (Παιδικά 40€)
ΑΜΕΑ 13 : 10€

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.