Πέμπτη 18 Νοεμβρίου 2010

ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΒΟΛΛΕΥ - Πρεμιέρα για...κλάματα!

Με ήττα ξεκίνησε τις υποχρεώσεις του στον Γ΄ όμιλο του Τσάμπιονς Λιγκ ο Ολυμπιακός, αφού ηττήθηκε στο Μαυροβούνιο με 3-0 από τη Μπούντβα, παρουσιάζοντας κακό αγωνιστικό πρόσωπο μετά το πρώτο σετ. Στον αγώνα που προηγήθηκε για τον ίδιο όμιλο, η Μπoύντβα νίκησε στην Πολωνία τη Γιαστρζέμπσκι με 3-1.


Τα σετ: 27-25, 25-21, 25-20.
Ο Ρολάντο Χουρκίν Ντεσπέιν ήταν ο καλύτερος των Πειραιωτών, που έκαναν πολλά λάθη στο σερβίς.
Oι "ερυθρόλευκοι" αντιστάθηκαν στους γηπεδούχους μόνο στο πρώτο σετ, στο οποίο ο Ολυμπιακός προηγήθηκε με 21-19 χωρίς ωστόσο να καταφέρει να το κατακτήσει. Έκτοτε η Μπούντβα οδηγούσε συνεχώς στο σκορ και έφτασε δίκαια έφτασε στη νίκη.
«Δίκαια νίκησε η Μπούντβα. Παρουσιαστήκαμε σε πολύ άσχημη κατάσταση. Δεν μας βγήκε τίποτα στο παιχνίδι και κάναμε πολλά και εύκολα λάθη», δήλωσε ο Τζούριτς, ενώ ο Κουζούνης υπογράμμισε ότι «δεν μπορούμε να πούμε τίποτε περισσότερο για αυτό το παιχνίδι, απέναντι σε μία ομάδα που δεν έδειξε κάτι ιδιαίτερο αλλά εκμεταλλεύτηκε τα δικά μας λάθη.
Επίσης, έπεσε αδικαιολόγητα η ψυχολογία μας μετά το πρώτο σετ. Χάνοντας το πρώτο σετ ποτέ δεν σημαίνει ότι χάνεται και το παιχνίδι».
Η δεύτερη αγωνιστική θα διεξαχθεί στις 24 Νοεμβρίου. Το πρόγραμμα: Ολυμπιακός-Γιαστρζέμπσκι (19:30), Μπλεντ-Μπούντβα.

ΜΠΟΥΝΤΒΑ: Πέτκοβιτς 4, Γιούρισιτς 6, Ρενόβιτσα 10, Κούπκοβιτς 9, Σαφράνοβιτς 7, Μάρκοβιτς 7, Σκορτς (λίμπερο, 63%).

ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ: Ντεσπέιν 16, Γιαμπλόνσκι 5, Ζέκοφ 2, Κραλ 10, Ανδρεάδης 7, Τζούριτς 11, Κουζούνης (λίμπερο, 64%), Φράγκος, Ζάρεκ.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.