Με ήττα ξεκίνησε τις υποχρεώσεις του στον Γ΄ όμιλο του Τσάμπιονς Λιγκ ο Ολυμπιακός, αφού ηττήθηκε στο Μαυροβούνιο με 3-0 από τη Μπούντβα, παρουσιάζοντας κακό αγωνιστικό πρόσωπο μετά το πρώτο σετ. Στον αγώνα που προηγήθηκε για τον ίδιο όμιλο, η Μπoύντβα νίκησε στην Πολωνία τη Γιαστρζέμπσκι με 3-1.
Τα σετ: 27-25, 25-21, 25-20.
Ο Ρολάντο Χουρκίν Ντεσπέιν ήταν ο καλύτερος των Πειραιωτών, που έκαναν πολλά λάθη στο σερβίς.
Oι "ερυθρόλευκοι" αντιστάθηκαν στους γηπεδούχους μόνο στο πρώτο σετ, στο οποίο ο Ολυμπιακός προηγήθηκε με 21-19 χωρίς ωστόσο να καταφέρει να το κατακτήσει. Έκτοτε η Μπούντβα οδηγούσε συνεχώς στο σκορ και έφτασε δίκαια έφτασε στη νίκη.
«Δίκαια νίκησε η Μπούντβα. Παρουσιαστήκαμε σε πολύ άσχημη κατάσταση. Δεν μας βγήκε τίποτα στο παιχνίδι και κάναμε πολλά και εύκολα λάθη», δήλωσε ο Τζούριτς, ενώ ο Κουζούνης υπογράμμισε ότι «δεν μπορούμε να πούμε τίποτε περισσότερο για αυτό το παιχνίδι, απέναντι σε μία ομάδα που δεν έδειξε κάτι ιδιαίτερο αλλά εκμεταλλεύτηκε τα δικά μας λάθη.Επίσης, έπεσε αδικαιολόγητα η ψυχολογία μας μετά το πρώτο σετ. Χάνοντας το πρώτο σετ ποτέ δεν σημαίνει ότι χάνεται και το παιχνίδι».
Η δεύτερη αγωνιστική θα διεξαχθεί στις 24 Νοεμβρίου. Το πρόγραμμα: Ολυμπιακός-Γιαστρζέμπσκι (19:30), Μπλεντ-Μπούντβα.
ΜΠΟΥΝΤΒΑ: Πέτκοβιτς 4, Γιούρισιτς 6, Ρενόβιτσα 10, Κούπκοβιτς 9, Σαφράνοβιτς 7, Μάρκοβιτς 7, Σκορτς (λίμπερο, 63%).
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.