Σε ομιλία του υποψήφιου για το Δήμο Αθηναίων, Νικήτα Κακλαμάνη,εν όψει του β΄ γύρου των δημοτικών και περιφερειακών εκλογών βρέθηκε ο Αντώνης Σαμαράς.
Η ηγεσία της ΝΔ επιμένει στην ίδια πολιτική γραμμή ,επιμένει αντι-μνημονιακά.Καλεί τους πολίτες να αποδοκιμάσουν το μηνμόνιο με τη ψήφο τους.
Ο κ.Σαμαράς ευχήθηκε καλή επιτυχία στον κ.Κακλαμάνη και δήλωσε : ΄΄ Το μνημόνιο δεν δημιουργεί μόνο ασφυξία στην αγορά, αφαιρεί τους πιο πολύτιμους πόρους ,δηλαδή το οξυγόνο και από την Τοπική Αυτοδιοίκηση.Για αυτό χρειάζεται η επιλογή και η εκλογή ατόμων οι οποίοι ξέρουν και μπορούν,με γνώση και με δυναμισμό,να διεκδικούν΄΄.
Ο κ. Σαμαράς έχει επιστρατεύσει όλες τις κομματικές δυνάμεις που υπάρχουν στη ΝΔ προκειμένου να κερδίσει η ΝΔ τη μάχη στη περιφέρεια Πελλοπονήσου και στην Αττική. Τη Παρασκευή ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης θα κάνει περιοδία στην Αργολίδα και στην Αρκαδία για αυτό το σκοπό.
protothema.gr
Τετάρτη 10 Νοεμβρίου 2010
Όλα για όλα από το Σαμαρά για να κερδίσει Αττική και Πελοπόννησο
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(
Atom
)
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.