«Δεμένα» θα παραμείνουν την Τρίτη (23 Νοεμβρίου) τα πλοία σε όλα τα λιμάνια της χώρας λόγω της 24ωρης απεργίας που έχει προκηρύξει η Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία (ΠΝΟ).
Η ΠΝΟ διαμαρτύρεται για την μη υπογραφή των Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας, για τις περικοπές στις συντάξεις.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.