Τετάρτη 3 Νοεμβρίου 2010

Η ΑΜΑΡΥΛΛΙΣ ΞΑΝΑ ΣΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ

Ύστερα από την περιπέτεια που είχε με την υγεία της την προηγούμενη εβδομάδα, καθώς παρουσίασε λοίμωξη στο αναπνευστικό της, η Αμαρυλλίς, προχθές το βράδυ, μπήκε ξανά στο νοσοκομείο.


Η τραγουδίστρια και παρτενέρ του Δημήτρη Ουγγαρέζου στο «Just the 2 Οf Us» παρουσίασε το βράδυ έντονα συμπτώματα και αμέσως άνθρωποι από το στενό της περιβάλλον τη μετέφεραν στο Metropolitan. Οι εξετάσεις, στις οποίες υποβλήθηκε, αναμενόντουσαν να βγουν την ίδια μέρα το απόγευμα.
Το τελευταίο διάστημα το πρόγραμμά της είναι ιδιαίτερο φορτωμένο, καθώς, από τη μια πλευρά, έχει τις εμφανίσεις της στο «COSMOStage», μαζί με τον Γιάννη Πλούταρχο, και, από την άλλη, έχει την προετοιμασία για το σόου του Mega.

πηγή:yupi.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.