Τετάρτη 3 Νοεμβρίου 2010

ΕΛΕΝΗ ΜΕΝΕΓΑΚΗ:Έτοιμη για την πρώτη επίσημη εμφάνιση στο πλευρό του Μάκη Παντζόπουλου;

Η στιγμή που η Ελένη Μενεγάκη περίμενε με τόση αγωνία τους τελευταίους μήνες έφτασε. «Με το χαρτί του διαζυγίου στο χέρι, αρχίζει να αισθάνεται πλέον πραγματικά ελεύθερη», λέει άνθρωπος από το στενό της περιβάλλον. «Τώρα πια κανείς δεν μπορεί να την κατακρίνει».


Η ίδια πηγή μάλιστα αναφέρει πως, όσο ήταν τυπικά παντρεμένη, δεν ήθελε να κάνει δημόσια εμφάνιση με τον αγαπημένο της, Μάκη Παντζόπουλο, τον άνθρωπο που θεωρήθηκε η «αιτία» που διέλυσε το γάμο της με τον Γιάννη Λάτσιο: «Όσο ευτυχισμένη και αν είναι στο πλευρό του Μάκη, την ενοχλούσε που δεν μπορούσε να βγει έξω μαζί του, χωρίς να έχει άγχος μην τους φωτογραφήσουν μαζί. Ειδικά μετά το περιστατικό με τις κλεμμένες φωτογραφίες από τις διακοπές τους, δύσκολα πλέον εμπιστεύεται ακόμα και τους πιο κοντινούς της ανθρώπους».
Από εδώ και στο εξής όμως τα πράγματα είναι διαφορετικά. «Τώρα πια που είναι επίσημα χωρισμένη, δεν μπορεί να της πει κανείς τίποτα, δεν έχει πλέον να κρύψει κάτι. Γι' αυτό το λόγο δεν αποκλείεται να τη δούμε πολύ σύντομα σε νυχτερινή έξοδο μαζί με τον 41χρονο σύντροφό της. Η ίδια μάλιστα έχει εκδηλώσει την επιθυμία να πάει στο μαγαζί όπου εμφανίζεται η κουμπάρα της, Νατάσα Θεοδωρίδου».

πηγή:yupi.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.