Σάββατο 20 Νοεμβρίου 2010

ΡΑΝΙΑ ΘΡΑΣΚΙΑ:Η απάντηση στις φήμες

Στην εκπομπή «Πολύ Μπλα Μπλα» μίλησε η Ράνια Θρασκιά για το ενδεχόμενο ένταξής της στην ομάδα του «10 με 1 Μαζί» αλλά και για το γενικότερο πλάνο συνεργασίας της με τον ΑΝΤ1.


«Δεν βιάζομαι και δεν προτρέχω, γιατί ξέρω ότι η πραγματικότητα μας προσγειώνει και μας εκπλήσσει. Προτιμώ να μιλούν τα γεγονότα και όχι εγώ» είπε αρχικά η παρουσιάστρια σχετικά με το αν θα επιστρέψει σύντομα στην τηλεόραση, συμπληρώνοντας πως η παρουσίαση του «Elatte» το περασμένο καλοκαίρι ήταν κάτι που η ίδια ήθελε πολύ: «Μου είχε λείψει η τηλεόραση. Πέρασα πολύ ωραία», είπε.
Όσο για τα δημοσιεύματα που τη θέλουν να μπαίνει στην παρέα του πρωινού του ΑΝΤ1 στο πλευρό του Γιώργου Καραμέρου και του Σπύρου Χαριτάτου: «Δεν απαντώ στις φήμες. Είναι δεδομένο ότι με τον ΑΝΤ1 προσπαθούμε να βρούμε μια φόρμουλα συνεργασίας όσο το δυνατόν γρηγορότερα».
Τέλος, δηλώνοντας «μια πολύ ευτυχισμένη μαμά» και εξηγώντας πως βιώνει τη μητρότητα ως κάτι «μαγικό», δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο ενός δεύτερου παιδιού: «Δεν μπορώ να τα προγραμματίσω αυτά τα πράγματα. Μπορώ όμως να ευχηθώ και να προσευχηθώ γι' αυτά. Είναι στο χέρι του Θεού. Και του Ανδρέα!».

πηγή:yupi.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.