Παρασκευή 5 Νοεμβρίου 2010

Η ώρα των αποφάσεων στον ΔΟΛ

Έντονες φήμες τις τελευταίες ημέρες κάνουν λόγο για δυσάρεστες εξελίξεις στον ΔΟΛ. Από την περασμένη Τρίτη που φέρεται να συνεδρίασε το ΔΣ του οργανισμού ή κάποια στελέχη υπό τον Σταύρο Ψυχάρη, ακούγονται διαρκώς δυσοίωνα σενάρια χωρίς κάποιος να παίρνει την πρωτοβουλία να τα διαψεύσει ή τουλάχιστον να τα ορίσει προκειμένου η τρίχα να μην γίνεται τριχιά!
Πάντως διάχυτο είναι το κλίμα ανησυχίας μεταξύ των εργαζομένων που και οι ίδιοι γίνονται αποδέκτες της εν λόγω σεναριολογίας.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.