Παρασκευή 12 Νοεμβρίου 2010

ΕΛΕΟΝΩΡΑ ΜΕΛΕΤΗ:Η αλήθεια για την κατάσταση της υγείας της

Η θέα από το μπαλκόνι του Ιασώ, όπου βρέθηκε η Ελεονώρα Μελέτη από το απόγευμα της Τετάρτης 3 Νοεμβρίου μέχρι το πρωί της Κυριακής 7 Νοεμβρίου για την καισαρική τομή στην οποία θα υποβαλλόταν ώστε να αφαιρέσει ένα μεγάλο ινομύωμα (κατέληξε να βγάλει πέντε), δεν θύμιζε σε τίποτα τυπικό ψυχρό περιβάλλον νοσοκομείου:
 Έξω υπήρχαν δέντρα, κάποια λουλούδια που είχαν φυτέψει οι εργαζόμενοι, ενώ, αν και φαίνονταν πολλά τα αυτοκίνητα που πηγαινοέρχονταν καθημερινά στη λεωφόρο Κηφισίας, τίποτα δεν ακουγόταν μέσα στο δωμάτιο του όγδοου ορόφου, στο οποίο νοσηλευόταν η τηλεπαρουσιάστρια.

«Το πρώτο πράγμα που είπα στο δωμάτιο ανάνηψης μετά τη νάρκωση ήταν “Ήρθαν οι Bon Jovi; Έχασα τη συναυλία;”» ομολογεί η ίδια χαμογελώντας. «Ευχαριστώ όλους εκείνους που βρέθηκαν δίπλα μου, το κοινό που έστειλε μηνύματα στην εκπομπή, στο Facebook και στο twitter. Τώρα είμαι καλύτερα» δήλωσε ή ίδια στην εκπομή της. Άλλωστε, δεν ήταν η πρώτη φορά που η Ελεονώρα Μελέτη νοσηλεύτηκε για κάποιο πρόβλημα υγείας που αντιμετωπίζει, αφού κατά τη διάρκεια των προηγούμενων χρόνων αρκετές φορές είχε ζητήσει συμβουλές γιατρών, είχε κάνει εγχειρήσεις και η κατάσταση της υγείας της ήταν εξαιρετικά δύσκολη, σχεδόν τραγική.
Η καθημερινότητα της Ελεονώρας από εδώ και πέρα θα είναι πολύ συγκεκριμένη: Για δέκα μέρες δεν θα οδηγεί, θα πηγαίνει στην Πρωινή Μελέτη με ταξί, το οποίο θα την περιμένει και μετά το τέλος της εκπομπής της για να τη γυρίσει στο σπίτι της, ενώ πρέπει να ξεκουράζεται περισσότερο. «Αυτό που καταλαβαίνει κάθε φορά που της συμβαίνει κάτι τέτοιο, είναι πόσοι άνθρωποι την αγαπούν και πόσοι βρίσκονται δίπλα της για να της σταθούν και να της συμπαρασταθούν στο πρόβλημα που αντιμετωπίζει» λέει συνεργάτης της από το Star. «Όλα αυτά τη συγκινούν πολύ!» καταλήγει.

πηγή:yupi.gr
πηγή:People

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.