«“This is Sparta” μου λένε όλοι όταν τους λέω ότι γεννήθηκα στην Σπάρτη. Εδώ, με τρεις δουλειές που έκλεισα, τα λεφτά ήταν τέσσερεις φορές καλύτερα από την Ελλάδα» δήλωσε το… international πλέον μοντέλο, και συνέχισε: «Σε τρεις εβδομάδας πρέπει να επιστρέψω. Μετά θέλω να πάω ή Λονδίνο ή Παρίσι. Και για Αμερική θα φύγω αλλά όχι τον Ιανουάριο γιατί μου είπε μια κοπέλα ότι κάνει πολύ κρύο. Κι εδώ έχει πολύ κρύο και λέω “Ελλαδίτσα που είσαι;”».
Πηγή: Star
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.