Τρίτη 23 Νοεμβρίου 2010

Ένα μήνα εκτός ο Μάριτς!

Σε μικροεπέμβαση υποβλήθηκε σήμερα το μεσημέρι ο Άλεξ Μάριτς.

Ο σέντερ του Παναθηναϊκού είχε μία κύστη στον αγκώνα του δεξιού του χεριού, η οποία του αφαιρέθηκε από το γιατρό του Παναθηναϊκού, Θανάση Κονίδη.
Στον Μάριτς τοποθετήθηκαν ράμματα, τα οποία θα του αφαιρεθούν σε διάστημα 15 ημερών όταν θα εξεταστεί εκ νέου από το γιατρό των «πρασίνων».
Η διάρκεια της απουσίας του Σερβοαυστραλού σέντερ θα εξαρτηθεί από τη διαδικασία αποκατάστασης, αλλά σίγουρα αναμένεται να απουσιάσει για τουλάχιστον 20-25 ημέρες από τις αγωνιστικές υποχρεώσεις του Παναθηναϊκού.

πηγή:woop.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.