Παρασκευή 12 Νοεμβρίου 2010

Τηλεφώνησε από την Αρμενία ότι σκότωσε τη γυναίκα του!

Μέσω της Ιντερπόλ προσπαθεί η Ελληνική Αστυνομία να ανακαλύψει τα ίχνη ενός 49χρονου Αρμένιου που δολοφόνησε την σύζυγό του στην Ξάνθη και διέφυγε πιθανότατα στην πατρίδα του. Ο δράστης προκάλεσε σοκ και ανατριχίλα στην τοπική κοινωνία όταν, νιώθοντας πλέον ασφαλής, ειδοποίησε τηλεφωνικά τον δικηγόρο του για το έγκλημα που είχε διαπράξει!


Διαβάστε περισσότερα στο www.protothema.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.