Τρίτη 23 Νοεμβρίου 2010

ΣΥΝΕΧΙΖΟΝΤΑΙ ΟΙ ΦΗΜΕΣ ΓΙΑ ΜΟΡΑ

Σύμφωνα με τον ιταλικό Τύπο, ο Βαγγέλης Μόρας αναμένεται να αποχωρήσει από την Μπολονία με τον Ολυμπιακό να αποτελεί τον επόμενο σταθμό στην καριέρα του.
Όπως αναφέρει η "Corriere", ο 29χρονος αμυντικός, μαζί με τους Μάρκο Ντι Βάιο, Ντανιέλε Πορτανόβα και Γκαστόν Ραμίρες αναμένονται να αποτελέσουν παρελθόν από το "Renato Dall' Ara", ώστε η διοίκηση να διώξει από τις... πλάτες τις υπέρογκα συμβόλαια.Από τη διοίκηση του Ολυμπιακού δεν υπάρχει επίσημη τοποθέτηση επί του θέματος. Είναι γνωστό ότι ο διεθνής άσος ενδιαφέρει τους "ερυθρόλευκους", σίγουρα παρακολουθούν από κοντά τις εξελίξεις στη συγκεκριμένη υπόθεση και στην περίπτωση που "ανάψει πράσινο φως" ο Ερνέστο Βαλβέρδε, τότε θα υπάρχει και συγκεκριμένη πρόταση από τον Ολυμπιακό.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.