Κυριακή 21 Νοεμβρίου 2010

Επιμένει αντιμνημονιακά ο Αντώνης Σαμαράς

Ο αρχηγός της ΝΔ σε συνέντευξή του στη ΄΄Καθημερινή της Κυριακής΄΄ επανέλαβε τη πρόθεσή του να μην συναινέσει στις πρακτικές της κυβέρνησης με τα σημερινά δεδομένα.

΄΄Ας μην κρυβόμαστε.Κάθε συνεννόηση προϋποθέτει και ορισμένα ελάχιστα.Τα οποία σήμερα δεν τα βλέπω.Εκτός αν ως ΄΄συνεννόηση΄΄ η κυβέρνηση εννοεί την προσχώρησή μας στις δικές της θέσεις.Και αυτό ,βέβαια,δεν μπορεί να γίνει. Δε συνεργαζόμαστε με εκείνους που αποδέχονται το μνημόνιο΄΄ δήλωσε χαρακτηριστικά ο Αντώνης Σαμαράς και συνέχισε:΄΄ Άν συνεχίσει η κυβέρνηση στον ίδιο δρόμο,τότε σύντομα θα συνειδητοποιήσουν όλοι  ότι αυτό που εμφανίστηκε ώς σωτηρία ήταν καταστροφή΄΄.

--Όλη η συνέντευξη του κ.Σαμαρά στην ΄΄Καθημερινή της Κυριακής΄΄.
 Πηγή : skai.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.