Ο αρχηγός της ΝΔ σε συνέντευξή του στη ΄΄Καθημερινή της Κυριακής΄΄ επανέλαβε τη πρόθεσή του να μην συναινέσει στις πρακτικές της κυβέρνησης με τα σημερινά δεδομένα.
΄΄Ας μην κρυβόμαστε.Κάθε συνεννόηση προϋποθέτει και ορισμένα ελάχιστα.Τα οποία σήμερα δεν τα βλέπω.Εκτός αν ως ΄΄συνεννόηση΄΄ η κυβέρνηση εννοεί την προσχώρησή μας στις δικές της θέσεις.Και αυτό ,βέβαια,δεν μπορεί να γίνει. Δε συνεργαζόμαστε με εκείνους που αποδέχονται το μνημόνιο΄΄ δήλωσε χαρακτηριστικά ο Αντώνης Σαμαράς και συνέχισε:΄΄ Άν συνεχίσει η κυβέρνηση στον ίδιο δρόμο,τότε σύντομα θα συνειδητοποιήσουν όλοι ότι αυτό που εμφανίστηκε ώς σωτηρία ήταν καταστροφή΄΄.
--Όλη η συνέντευξη του κ.Σαμαρά στην ΄΄Καθημερινή της Κυριακής΄΄.
Πηγή : skai.gr
Κυριακή 21 Νοεμβρίου 2010
Επιμένει αντιμνημονιακά ο Αντώνης Σαμαράς
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(
Atom
)
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.