Παρασκευή 5 Νοεμβρίου 2010

Το Ίδρυμα Μπότση παραχωρεί το κτίριο της Φειδίου στους εργαζόμενους της Απογευματινής

Πληροφορίες θέλουν το Ίδρυμα Μπότση με διάθεση να συμπαρασταθεί στους 130 εργαζόμενους της «Απογευματινής» που δοκιμάζονται από τις αυθαιρεσίες του ιδιοκτήτη, να τους παραχωρεί το κτίριο της εφημερίδας στη Φειδίου (που του ανήκει).

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.