Η πειθαρχική επιτροπή της Σούπερ Λίγκα τιμώρησε εντέλει με μια αγωνιστική τον Τραϊανό Δέλλα για το επεισόδιο με το μπουκάλι στην Τούμπα.
Ο Έλληνας αμυντικός απειλούνταν μέχρι και δύο αγωνιστικές τιμωρία, όμως στο φύλλο αγώνα γράφτηκε ότι παίκτης δεν επέστρεψε το μπουκάλι στην εξέδρα, αλλά το εναπόθεσε πίσω από τον πάγκο.
Το ερώτημα βέβαια είναι αυτονόητο: Γιατί αποβλήθηκε αφού δεν πέταξε το μπουκάλι; Απάντηση φυσικά και δε θα πάρουμε, παρά μόνο στις πύλες του ανεξήγητου.
Και ο Κώστας Μανωλάς τιμωρήθηκε με μια αγωνιστική για την κόκκινη κάρτα με τον ΠΑΟΚ.
Τόσο ο Δέλλας όσο και ο Μανωλάς θα παίξουν κανονικά στο ντέρμπι με τον Ολυμπιακό.

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.