Κυριακή 21 Νοεμβρίου 2010

Σύμφωνα με το ΄΄Πρώτο Θέμα΄΄ , η τρόϊκα ζητά τη κατάργηση του εφάπαξ ακόμα και στο Δημόσιο!

Οι εκπρόσωποι των δανειστών της Ελλάδας ζητούν πλέον την κατάργηση ή στην καλύτερη περίπτωση τη δραστική περικοπή του εφάπαξ και των δημοσίων υπαλλήλων και των εργαζομένων στις ΔΕΚΟ.
Οι εκπρόσωποι της τρόϊκας αρνούνται για μετατάξεις από ΔΕΚΟ σε Δημόσιο τομέα . Επιπλέον,με   συγκεκριμένο πλάνο ζητούν να γίνει περικοπή κατά 8% - 10% στους μισθούς του στενού δημοσίου τομέα από το καλοκαίρι του 2011.

Διαβάστε περισσότερα στο ΄΄Πρώτο Θέμα΄΄

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.