Οι εκπρόσωποι των δανειστών της Ελλάδας ζητούν πλέον την κατάργηση ή στην καλύτερη περίπτωση τη δραστική περικοπή του εφάπαξ και των δημοσίων υπαλλήλων και των εργαζομένων στις ΔΕΚΟ.
Οι εκπρόσωποι της τρόϊκας αρνούνται για μετατάξεις από ΔΕΚΟ σε Δημόσιο τομέα . Επιπλέον,με συγκεκριμένο πλάνο ζητούν να γίνει περικοπή κατά 8% - 10% στους μισθούς του στενού δημοσίου τομέα από το καλοκαίρι του 2011.
Διαβάστε περισσότερα στο ΄΄Πρώτο Θέμα΄΄
Κυριακή 21 Νοεμβρίου 2010
Σύμφωνα με το ΄΄Πρώτο Θέμα΄΄ , η τρόϊκα ζητά τη κατάργηση του εφάπαξ ακόμα και στο Δημόσιο!
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(
Atom
)
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.