Τετάρτη 17 Νοεμβρίου 2010

ΤΕΛΟΣ ΣΤΟ ΄΄ΠΟΛΕΜΟ΄΄

Χθες στο ΔΣ της Superleague ο Νικόλας Πατέρας και ο Βαγγέλης Μαρινάκης έκαναν αμφότεροι πίσω και άφησαν στο παρελθόν εμπρηστικές δηλώσεις και συνέχεια στο ΄΄πόλεμο΄΄. Δόθηκαν διευκρινίσεις και αμοιβαίες εξηγήσεις.

΄΄Δόθηκαν διευκρινήσεις για όσα ειπώθηκαν στο προηγούμενο ΔΣ και μας κάλυψαν.Το θέμα θεωρείται λήξαν΄΄ τόνισε ο πρόεδρος του Παναθηναϊκού,Νίκος Πατέρας και συνέχισε : ΄΄ Δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα και προχωράμε΄΄.
Στο ίδιο μήκος κύματος κινήθηκε και ο πρόεδρος της Superleague και του Ολυμπιακού, Βαγγέλης Μαρινάκης , ο οποίος τόνισε : ΄΄Δεν υπάρχουν ούτε νικητές,ούτε νικημένοι.Νικητής είναι το ποδόσφαιρο και η Σούπερ Λίγκα.Είμαστε ενωμένοι και προχωράμε μαζί.Έχουμε να λύσουμε πολλά θέματα,μέχρι το τέλος του χρόνου.Προχωράμε όλοι μαζί δυνατά΄΄ κατέληξε.
Αναλυτικά η ανακοίνωση της Σούπερ Λίγκας : ΄΄ Κατόπιν αμοιβαίων διευκρινίσεων και συζητήσεων που εδόθησαν μεταξύ όλων των μελών της Super League με γνώμονα το καλό του ελληνικού ποδοσφαίρου,στο πλαίσιο έκτακτου Δ.Σ. που έλαβε χώρα σήμερα,αναφορικά με όσα αναφέρθηκαν στο προηγούμενο Δ.Σ. της 9/11/2010,η ΠΑΕ Παναθηναϊκός απέσυρε το αίτημά της περί παράδοσης μαγνητοφωνημένων συνομιλιών του Δ.Σ. της 9/11/2010. Το σημερινό έκτακτο Δ.Σ. ομόφωνα αποφάσισε ,ώς εκ τούτου, όπως καταρτιστούν τα έγγραφα πρακτικά του Δ.Σ. της 9/11/2010,σύμφωνα με τις αποφάσεις που αυτό έλαβε΄΄.

sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.