Τρίτη 23 Νοεμβρίου 2010

Νέο μουσικό γκρούπ ονόματι ΄΄Μαύρη Μαγιονέζα΄΄!

Μαύρη Μαγιονέζα.
Ένα γκρουπ που σου μένει στο μυαλό λόγω ονόματος… Ένα γκρουπ που σου μένει στο μυαλό επειδή απλά συνηθίζει αλλά και συνεχίζει να τα σπάει.
Γι’ αυτόν ακριβώς τον λόγο ως site που σέβεται τον εαυτό του, το www.sport-fm.gr, βρήκε τον δημιουργό της μπάντας Δημήτρη Ασημακόπουλο και τον «ανέκρινε» με αφορμή την παρουσίαση του καινούριου τους δίσκου, «Κατέβασε το».

Κουβεντούλα με τον Μιχάλη Ηλιού

«Κατέβασε το» λοιπόν. Τι σόι άλμπουμ είναι αυτό;

Όπως όλα τα άλμπουμ μας έτσι κι αυτό αποτελεί τη συνέχεια του προηγούμενου. 15 νέα τραγούδια που έχουν τις πολιτικές τους στιγμές, αλλά και τις κοινωνικές τους, που τα παρουσιάζουμε με τον δικό μας μουσικό τρόπο. Το «Κατέβασε το» σημαίνει δύο πράγματα. Αρχικά είναι αυτό που λέει και ο τίτλος. Μπορεί οποιοσδήποτε να μπει στο site του συγκροτήματος (www.mavri-magioneza.com) και να το κατεβάσει με μια απλή εγγραφή τελείως δωρεάν. Και επίσης σημαίνει πως θέλουμε να κατεβάσετε ότι σας την «σπάει». Εποχές δύσκολες περνάμε οπότε καταλαβαίνετε….

Δωρεάν μέσω του site σας; Πρώτη φορά γίνεται κάτι τέτοιο…

Αφού έτσι κι αλλιώς κάποιος θα το ανέβαζε σε torrent οπότε γιατί να μην το δώσουμε εμείς να κάνουμε και την διαφήμιση μας; Γενικώς πιστεύω πως το διαδίκτυο το χρησιμοποιεί ο κόσμος λάθος. Πιστεύω πως πρέπει το διαδίκτυο να είναι μέσο επικοινωνίας και όχι πειρατείας. Αλλά αυτό πιστεύω είναι θέμα παιδείας. Μόλις την αποκτήσουμε θα ακούμε ακόμα πιο καλά τραγούδια, ακόμα πιο καλές μουσικές.

Πως καταλήξατε στην ίδρυση της δική σας δισκογραφικής;

Δημιουργήσαμε την δική μας δισκογραφική για τον εξής απλούστατο λόγο. Η «Μαύρη Μαγιονέζα» θέλει να λέει πέντε πράγματα έτσι όπως της αρέσει, χωρίς μιζέρια, χωρίς περιορισμούς, με κέφι, με αξιόλογη παραγωγή έτσι ώστε να εκμεταλλευτούμε στο έπακρο τις σοβαρές δουλειές. Πιστεύουμε πως ο κόσμος έχει βαρεθεί να ακούει συνεχώς τα ίδια και τα ίδια και θέλει να ακούσει κάτι το διαφορετικό, κάτι το ανεξάρτητο. Αυτό πρεσβεύουμε εμείς. Αυτό που κάνουμε είναι να προσφέρουμε τεχνογνωσία στους μουσικούς και να κυκλοφορούμε τις δουλειές τους δίνοντας τους πλήρη καλλιτεχνική ελευθερία και το 100% των εσόδων του κάθε τους δίσκου.

«Μαύρη Μαγιονέζα» έτος 2010. Πάνω από 12 χρόνια μαζί. Πως τα καταφέρνετε;

Δεν χαλάμε χατίρι σε κανένα μέλος του γκρουπ. Κι αυτό έχει να κάνει με το είδος μουσικής που παίζουμε αλλά και με τα μουσικά ερεθίσματα που έχει ο καθένας μας. Αν θα παίζαμε μόνο ροκ, ε φυσιολογικό θα ήταν να βαριόμασταν και να διαλυόμασταν. Αλλά χρησιμοποιούμε την έμπνευση όλων. Γι αυτόν ακριβώς τον λόγο και τα τραγούδια μας έχουν διαφορετικές μουσικές επιρροές. Αν μας έρθει να βάλουμε μπουζούκι ή κλαρίνο θα βάλουμε. Μας αρέσει το διαφορετικό.

Ποδόσφαιρο βλέπετε;

Εγώ προσωπικά βλέπω αλλά δεν φανατίζομαι κιόλας. Αλλά στο συγκρότημα υπάρχουν ένας ΠΑΟΚτσής κι ένας Ηρακλειδής. Ούτε αυτοί είναι φανατικοί…Μόνο που αν έχουν χάσει οι ομάδες τους τον προηγούμενο αγώνα, δεν μπορούμε ούτε πρόβα να κάνουμε….

Επειδή ζείτε στην Θεσσαλονίκη δεν γίνεται να μην σε ρωτήσω πως βλέπετε την τριάδα Άνθιμος-Ψωμιάδης-Μπουτάρης; Θα σας εμπνεύσει για κανένα τραγούδι στο μέλλον;

Σίγουρα! Έχουμε πλάκα εμείς οι Θεσσαλονικείς. Από την μία ψηφίζουμε τον Μακεδόνα της καρδιάς μας και από την άλλη ψηφίζουμε το άκρο άωτο! Σοβαρά τώρα, η «Μαύρη Μαγιονέζα» όσον αφορά την πολιτική δεν κρατά μικρό καλάθι. Κρατάει δακτυλίθρα. Όλοι καλοί κι άγιοι είναι πριν. Μετά όμως τι γίνεται; Η απάντηση μας στον επόμενο δίσκο!

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Κατόπιν της κυκλοφορίας του 5ου cd των Μαύρη Μαγιονέζα με τίτλο «Κατέβασε το» θα γίνουν δύο παρουσιάσεις του:

3 Δεκεμβρίου-Θεσσαλονίκη/Eightball Club

5 Δεκεμβρίου-Αθήνα/Οξυγόνο Live

Πηγή : www.sport-fm.gr (αποκλειστική συνέντευξη εκεί)

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.