Τετάρτη 17 Νοεμβρίου 2010

Στη πόλη που κατακτήθηκε η κορυφή!

Επιστροφή για τον προπονητή του Ολυμπιακού, Ντούσαν Ίβκοβιτς στη Ρώμη και στο γήπεδο που γράφτηκε ένα μπασκετικό έπος για τον Ολυμπιακό το 1997!
Σήμερα , οι ΄΄ερυθρόλευκοι΄΄ αντιμετωπίζουν τη Ρόμα στη προσπάθειά τους να παραμείνουν στη κορυφή του ομίλου τους με τον Ντούσαν Ίβκοβιτς να δηλώνει:                                                        ΄΄Είναι η πρώτη φορά που πηγαίνω με τον Ολυμπιακό στη Ρώμη μετά τον τελικό του 1997.Έχουμε πολύ καλές αναμνήσεις από αυτό το γήπεδο,αλλά η παράδοση δεν παίζει ρόλο. Το παιχνίδι με τη Ρόμα είναι ένα σημαντικό παιχνίδι.Θα πρέπει να ελέγξουμε το ρυθμό,πράγμα που δεν κάναμε στα προηγούμενα παιχνίδια,και να δείξουμε πως είμαστε ομάδα που ξέρει να παίζει και εκτός έδρας.Πρέπει να προσέξουμε την άμυνα ένας εναντίον ενός και να αντιμετωπίσουμε κατάλληλα τους Ουάσινγκτον,Βιτάλι και Τζιακέτι,όπως επίσης να αποφύγουμε τα λάθη.Έχουμε τώρα τελευταία κάποιες ατυχίες,προβλήματα στους ψηλούς,τραυματισμούς των παικτών που παίζουν στη θέση ΄΄4΄΄,ενώ τώρα δεν θα έχουμε μαζί μας τον Παπαλουκά και τον Πελεκάνο.Η απουσία του Παπαλουκά είναι πολύ σημαντική,λόγω της εμπειρίας του,ενώ μπορεί να μαρκάρει τους αντιπάλους μέχρι και στη θέση ΄΄3΄΄.Έπαθε ένα διάστρεμμα και θα αρχίσει ατομικό πρόγραμμα΄΄ κατέληξε ο ΄΄Ντούντα΄΄.

Πηγή : www.championsday.gr
Πηγή φωτό: www.sportnooz.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.