Παρασκευή 5 Νοεμβρίου 2010

ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΣΤΟ ΣΑΝΙΔΙ

Το είχαν πει και πρόσφατα. «Θα παίζουμε μέχρι να πέσουμε κάτω».


Οι Rolling stones δεν δείχνουν καμία πρόθεση συνταξιοδότησης και σύμφωνα με τον Κιθ Ρίτσαρντς ετοιμάζονται να βγουν σε περιοδεία το 2011.

«Νιώθω ότι όλοι είμαστε έτοιμοι να βγούμε και πάλι στον δρόμο» δήλωσε στο BBC6 Music και πρόσθεσε ότι υπάρχει η πιθανότητα να δούμε ακόμα και καινούρια δισκογραφική δουλειά από το συγκρότημα.

«Έχουμε πολλές ιδέες που πρέπει να ολοκληρωθούν. Νομίζω ότι μέχρι τον Ιανουάριο θα έχουμε συναντηθεί για να τις συζητήσουμε και να δουλέψουμε πάνω σε αυτές».

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.