Μπορεί η βροχή να ματαιώνει ένα παιχνίδι; Αν το παιχνίδι αυτό διεξάγεται στην Ελλάδα ναί...
Χάλια αγωνιστικός χώρος στο Παγκρήτιο στάδιο και αναποφάσιστος διαιτητής. Ενώ ο κ. Γιάχος είδε ξεκάθαρα από την αρχή ότι η μπάλα δεν αναπηδά στο χορτάρι, που σημαίνει ότι το παιχνίδι δε γινόταν να διεξαχθεί ,καθώς είναι ο αγωνιστικός χώρος σε τέτοιες περιπτώσεις ακόμα και επικίνδυνος για τη σωματική ακεραιότητα των 22 ποδοσφαιριστών, παρόλα αυτά το μάτς στα πρώτα του 45 λεπτά έληξε ισόπαλο χωρίς τέρματα (0-0). Σε αυτό το διάστημα μόνο ποδόσφαιρο δε παίχτηκε, μάλλον το σκηνικό έμοιαζε με αγώνα ... πόλο!
Το αλαλούμ όμως συνεχίζεται. Αστυνομία και ομάδες δε τα βρίσκουν για το πότε θα γίνει το δεύτερο ημίχρονο. Η Αστυνομική Διεύθυνση Ηρακλείου είναι κατά της απόφασης να γίνει το β΄ ημίχρονο αύριο λόγω εκλογών ( διεξάγεται η εκλογική διαδικασία σε πολλούς Δήμους του Νομού Ηρακλείου). Οι δύο ομάδες από την άλλη είναι υπέρ της άποψης να γίνει αύριο Κυριακή την ίδια ώρα.
Και ενώ πρίν λίγο εκεί κατέληγαν όλοι, ξαφνικά πληροφορίες αναφέρουν πως ο αγώνας είναι πολύ πιθανό πλέον να διεξαχθεί τη πρώτη διαθέσιμη Τετάρτη ( όταν δε θα υπάρχουν υποχρεώσεις της Εθνικής ομάδας ή αγώνες για το κύπελλο Ελλάδας για Εργοτέλη και Ολυμπιακό).
Η τελική απόφαση αναμένεται προσεχώς...
Σάββατο 13 Νοεμβρίου 2010
Από βροχή και ανοργανωσιά...Το δεύτερο ημίχρονο ανάμεσα σε Εργοτέλη και Ολυμπιακό θα γίνει ...αύριο (;) την ίδια ώρα...
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(
Atom
)
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.