Σάββατο 13 Νοεμβρίου 2010

Όχι άλλη επιβάρυνση σε μισθωτούς και συνταξιούχους δήλωσε ο πρωθυπουργός

Καμία επιπλέον επιβάρυνση σε μισθωτούς και συνταξιούχους ήταν το μήνυμα που πέρασε σήμερα το μεσημέρι ο Γιώργος Παπανδρέου πρός τους υπουργούς σε σύσκεψη που έγινε στο γραφείο του στη Βουλή.

΄΄Όπως καταφέραμε,μέσα σε ένα χρόνο,τη μεγαλύτερη μείωση του ελλείματος στην ιστορία της χώρας,έτσι θα συνεχίσουμε.Μιλώντας με ειλικρίνεια στους πολίτες. Κοιτάζοντας τους στα μάτια.Και δίνοντάς μαζί τους τη σημαντικότερη μάχη που αξίζει να δίνει κανείς: αυτή για τη σωτηρία και την αναμόρφωση της πατρίδας μας΄΄,σημείωσε ο πρωθυπουργός και συνέχισε απαντώντας στην αντιπολίτευση :΄΄ Ας κατανοήσουν όλοι τις ευθύνες τους ,ας παραδειγματιστούν από τα όσα συμβαίνουν σήμερα στην υπόλοιπη Ευρώπη.Πόσο σημαντικό ήταν και είναι να έχουμε ασπίδα σήμερα το μηχανισμό στήριξης που μας προστατεύει από τις επιθέσεις΄΄,κατέληξε στο λόγο του.

Πηγή: protothema.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.