Παρασκευή 5 Νοεμβρίου 2010

ΕΥΓΕΝΙΑ ΜΑΝΩΛΙΔΟΥ:«Θέλω να προστατέψω τα παιδιά μου»

Ο Γιώργος Λιάγκας και η Φαίη Σκορδά είχαν καλεσμένη στο «Πρωινό Mou» την Ευγενία Μανωλίδου και μίλησαν για το «Master Chef», την καθημερινότητά της και την κριτική που της ασκούν, ενώ εξομολογήθηκε και τη μεγαλύτερη τρέλα που έχει κάνει στη ζωή της.
Για το «Master Chef»: «Στα πρώτα επεισόδια είχαμε τις οντισιόν. Εκεί ο ρόλος μου ήταν πάρα πολύ μικρός. Γνώρισα όλους τους διαγωνιζόμενους που είχαν δηλώσει συμμετοχή. Αυτό μου έδωσε την ευκαιρία να μάθω πολλά πράγματα τα οποία τα χρησιμοποίησα υπέρ μου στη συνέχεια του παιχνιδιού. Αν το παιχνίδι βεβαίως δεν πήγαινε καλά, θα χρέωναν σε μένα το πρόβλημα, τώρα που πάει καλά το δίνουν σε άλλους. Περίμενα πως κάτι θα βρίσκανε να πούνε. Δεν με ενόχλησε καθόλου, όμως. Ήξερα από την αρχή πως ο δικός μου ρόλος θα ήταν απλά διεκπεραιωτικός. Στην ξένη εκδοχή του παιχνιδιού, η παρουσιάστρια δεν υπάρχει σχεδόν καθόλου, οπότε θεωρώ πολύ άστοχα τα σχόλια που ακούστηκαν. Είμαι πάρα πολύ ικανοποιημένη με το πρόγραμμα, τους συνεργάτες μου και τους διαγωνιζόμενους. Πάντως, πίσω από τις κάμερες έχω φάει πάρα πολύ».

Για το αν είναι αυστηρή στην καθημερινότητά της: «Προσπαθώ να είμαι συνεπής στις υποχρεώσεις που αναλαμβάνω. Πάντα ήμουν αυστηρή με τον εαυτό μου. Δεν λειτουργώ έτσι για να φανώ καλή. Στην οικογένειά μου είμαι αυστηρή ως μητέρα, στο πλαίσιο του ότι θέλω να προστατέψω τα παιδιά μου. Δεν φωνάζω μέσα στο σπίτι, απλά θέτω όρια (να διαβάζουν, να τρώνε, να μη λένε κακές λέξεις). Έτσι μεγάλωσα εγώ και έμαθα, και αυτό θέλω να περάσω στα παιδιά μου και εγώ».

Για την κριτική που της ασκούν οι «Ράδιο Αρβύλα»: «Δεν μπορώ να πω ότι χάρηκα με την εικόνα μου ως Χίτλερ που εμφάνισαν οι "Ράδιο Αρβύλα". Βεβαίως, αν αυτό χάρισε γέλιο σε κάποιους ανθρώπους, μέσα στους καιρούς που ζούμε, είμαι καλά. Δεν πιστεύω πως η πρόθεσή τους ήταν αρνητική».

Για το πώς αντιδρούν οι άνθρωποι όταν τη γνωρίζουν: «Πάντα, όταν γνωρίζω ανθρώπους θεωρώ δεδομένο πως θα πιστεύουν ότι είμαι παράξενη, περίεργη, κακιά — πράγματα που δεν ισχύουν αλλά οι άλλοι αυτά ακούν για μένα και αυτά πιστεύουν. Το διασκεδάζω πάρα πολύ, γιατί, όταν τους πλησιάζω και είμαι διαχυτική και δείχνω ενδιαφέρον γι' αυτούς, ξαφνιάζονται».

Για το τι την ενοχλεί: «Θα ήμουν αχάριστη αν έλεγα πως τα ΜΜΕ μου έχουν φερθεί άσχημα. Κάποιοι άνθρωποι όμως με ενόχλησαν. Και δεν μ αρέσει να λέω πράγματα για κάποιους ανθρώπους όταν δεν τους έχω μπροστά μου, όταν όμως τους συναντώ πάντα πάω και τους ρωτάω τι πρόβλημα έχει ο άλλος μαζί μου. Όπως εσύ Γιώργο, στο ραδιόφωνο μου έσουρες τα εξ αμάξης»

Για τον Άδωνι: «Ο Άδωνις στάθηκε στο πλευρό μου την περίοδο που χώρισα με τον πρώτο μου σύζυγο, μία περίοδο άκρως σοκαριστική για μένα. Αντί να μου γυρίσει την πλάτη και να μου πει να ξεκαθαρίσω την κατάσταση και μετά να πάω να τον βρω, εκείνος στάθηκε δίπλα μου ως κυματοθραύστης και ήταν πολύ δεκτικός. Εκείνη την περίοδο είχε επωμιστεί όλα τα βάρη της ζωής μου. Βεβαίως, τα παιδιά μου τον γνώρισαν 3 χρόνια αφού είχε ξεκινήσει η σχέση μας».

Για το «Top Chef»: «Το "Top Chef", έχει να κάνει καθαρά με επαγγελματικές κουζίνες και είναι μεγάλο σε διάρκεια. Είναι πιο αποστασιοποιημένο και πιο ψυχρό. Αυτό όμως δεν έχει να κάνει με την παρουσιάστρια, τους κριτές ή τους διαγωνιζόμενους. Έτσι ήταν το κόνσεπτ της εκπομπής. Δεν θα μπορούσα να συγκρίνω τα δύο προγράμματα, γιατί είναι διαφορετικής νοοτροπίας. Αν έλεγα την άποψή μου, θα ήταν καλύτερο να μην παιχτούν την ίδια σεζόν, ας άρχιζε το «Top Chef» μετά τα Χριστούγεννα, ώστε το κοινό να δεχθεί το πιο ελαφρύ πρόγραμμα και μετά να περάσει στο πιο βαρύ».

Για το αν έχει μετανιώσει για κάτι: «Δεν έχω μετανιώσει για καμία επιλογή μου. Αυτά που έκανα είναι αποτέλεσμα του πώς είμαι ως άνθρωπος. Ενδεχομένως, να μετανιώσω για πράγματα που δεν έχω κάνει. Θέλω να κάνω και άλλα πράγματα. Θέλω, όταν μεγαλώσω κι άλλο και έχω εγγόνια, να έχω ιστορίες να μοιράζομαι μαζί τους».

Για τη μεγαλύτερη τρέλα που έχει κάνει στη ζωή της: «Η μεγαλύτερη τρέλα που έχω κάνει στη ζωή μου, με την καλή έννοια το λέω, είναι ότι έφυγα στα 19 μου από το πατρικό μου σπίτι μαζί με τον πρώην μου σύζυγο, τον οποίο μόλις είχα γνωρίσει, έμεινα μαζί του, τον παντρεύτηκα, έκανα παιδιά, χωρίς να σκεφτώ τίποτα απολύτως. Βεβαίως, το αποτέλεσμα ήταν θετικό γιατί απέκτησα τα παιδιά μου, έκανα τις σπουδές μου και ένιωσα πως κάποιος με εμπιστεύτηκε».

πηγή:yupi.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.