Πέμπτη 4 Νοεμβρίου 2010

ΣΤΑ ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΑ Η ΑΕΚ

Το κλειστό της Ζωφριάς στα Άνω Λιόσια αναμένεται να αποτελέσει το νέο «σπίτι» της ΑΕΚ για την τρέχουσα σεζόν, αφού η «κιτρινόμαυρη» ΚΑΕ έχασε στη δικαστική της διαμάχη με τα «Ολυμπιακά Ακίνητα» και υποχρεούται πλέον να εγκαταλείψει το κλειστό του Ελληνικού.


Η «Ένωση» είχε αγωνιστεί στο ίδιο κλειστό και τις χρονιές 2002-2003 και 2003-2004, αφού στο ΟΑΚΑ είχαν ξεκινήσει οι ανακαινίσεις ενόψει Ολυμπιακών Αγώνων. Οι διοικούντες την ΚΑΕ και ο πρόεδρος κ. Καραμανλής έχουν έρθει σε επαφή με τους δύο βασικούς υποψηφίους για τη δημαρχεία των Άνω Λιοσίων και μετά τις εκλογές αναμένεται να επικυρώσουν τη μεταξύ τους συμφωνία.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.