Ο υπουργός Δικαιοσύνης μιλώντας σε ραδιοφωνικό σταθμό τόνισε ότι είναι ανάγκη να γίνει επαναδιαπραγμάτευση όρων του Μνημονίου για να μειωθεί το έλλειμμα όσο είναι δυνατόν .
Επίσης ο κ.Καστανίδης σημείωσε ότι το μεγάλο ποσοστό αποχής που σημειώθηκε στις δημοτικές και περιφερειακές εκλογές είναι ένα μήνυμα των ψηφοφόρων πρός το πολιτικό σύστημα.
protothema.gr
Τετάρτη 10 Νοεμβρίου 2010
Βόμβα του Χάρη Καστανίδη: ΄΄Ο λαός αισθάνεται ότι αναλαμβάνει υπέρμετρα βάρη΄΄
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(
Atom
)
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.