Τετάρτη 10 Νοεμβρίου 2010

Βόμβα του Χάρη Καστανίδη: ΄΄Ο λαός αισθάνεται ότι αναλαμβάνει υπέρμετρα βάρη΄΄

Ο υπουργός Δικαιοσύνης μιλώντας σε ραδιοφωνικό σταθμό τόνισε ότι είναι ανάγκη να γίνει επαναδιαπραγμάτευση όρων του Μνημονίου για να μειωθεί το έλλειμμα όσο είναι δυνατόν .

Επίσης ο κ.Καστανίδης σημείωσε ότι το μεγάλο ποσοστό αποχής που σημειώθηκε στις δημοτικές και περιφερειακές εκλογές είναι ένα μήνυμα των ψηφοφόρων πρός το πολιτικό σύστημα.

protothema.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.