Τρίτη 23 Νοεμβρίου 2010

BIG BROTHER:Οι εκπλήξεις του live και η αντίδραση της Ρούλας στον αέρα

Το Κυριακάτικο live show του «Big Brother» ξεκίνησε ανατρεπτικά με την Ρούλα Κορομηλά να βρίσκεται μέσα στο σπίτι του Μεγάλου Αδερφού.
Η αποστολή των παικτών γιʼ αυτή την εβδομάδα ήταν να καταφέρουν να αγνοήσουν οποιοδήποτε άτομο έμπαινε στο σπίτι με σκοπό να τους αποσπάσει την προσοχή, όπως ένας υδραυλικός ο οποίος μπήκε μέσα στο σπίτι κατά την διάρκεια της εβδομάδας. Με σκοπό να τους αποτρέψει να νικήσουν την εβδομαδιαία αποστολή, η λαμπερή παρουσιάστρια μπήκε μέσα στο σπίτι. Τελικά ο Γιάννης «λύγισε» λέγοντας μία μαντινάδα στην Ρούλα Κορομηλά.

        Οι εκπλήξεις όμως συνεχίστηκαν, καθώς η Ναταλία Γερμανού βρέθηκε και εκείνη μέσα στο σπίτι του«Big Brother» προσπαθώντας να αποσπάσει –αρχικά- την προσοχή του Ηλία και έπειτα και όλων των άλλων παικτών. Η Ναταλία όμως δεν κατάφερε να «σπάσει» την σιωπή και την αδιαφορία των παικτών. Στην συνέχεια της εβδομαδιαίας αποστολής είδαμε την Κατερίνα Καραβάτου να προσπαθεί να αποσπάσει έστω και ένα βλέμμα αρχικά από των Γιώργο και στην συνέχεια από τους υπόλοιπους συγκατοίκους. Καθώς και ο Μιχάλης, ο παίκτης που αποχώρησε την περασμένη βδομάδα, ντυμένος Ζορο προσπάθησε να αποσπάσει την προσοχή των παικτών. Αμέσως μετά, σειρά να μπει στο σπίτι είχε η Μαρία Ηλιάκη ντυμένη ως καθαρίστρια αλλά και η Κατερίνα Ζαρίφη. Στο τέλος μαζεύτηκαν όλες οι διάσημες «καλεσμένες» οι οποίες μαζί με σουβλάκια καταθέσανε και τα τελευταία τους όπλα. Τελικά οι παίκτες έχασαν την αποστολή.
Η τελική απόφαση του κοινού, το οποίο ψήφιζε σε όλη τη διάρκεια της εβδομάδας, ήταν να αποχωρήσει από το σπίτι του «Big Brother» η Μαρία. «Ο πιο δύσκολος εισβολέας ήταν ο Superman. Κατάλαβα πως ήταν ο Μιχάλης ντυμένος Ζορρό και θέλω να του πω τόσα πολλά γιατί με βοήθησε πάρα πολύ όσο ήταν και εκείνος μέσα. Φαντάζομαι πως αν ήμουν από τους παλιούς θα είχα μείνει περισσότερο μέσα στο σπίτι» ήταν τα πρώτα λόγια της παίκτριας μόλις βγήκε από το σπίτι του «Big Brother».
     Σύμφωνα με τους κανονισμούς του παιχνιδιού, ο παίκτης που αποχωρεί έχει το δικαίωμα να βάζει μία ποινή σε κάποιον από τους παίκτες που έμειναν μέσα στο σπίτι, ή να δίνει κάποια χάρη. Αυτήν τη βδομάδα, η Νικολέτα επέλεξε να δώσει μία ποινή στην Χριστίνα, βάζοντας την να μην μπορεί να μιλήσει για ένα ολόκληρο 24ωρο σε κανέναν συμπαίκτη της.
      Για πρώτη φορά οι παίκτες κλήθηκαν να ψηφίσουν τους συγκάτοικους τους μέσα από το δωμάτιο επικοινωνίας καθώς οι υπόλοιποι θα τους άκουγαν από τα μεγάφωνα. Οι παίκτες αποφάσισαν να βγουν εκτός του σπιτιού και να προσπαθήσουν να πάνε κόντρα στους κανονισμούς αποφεύγοντας να ακούσουν το τι ψήφιζε ο κάθε συγκάτοικος. Αυτή ήταν η δεύτερη φορά μέσα στο ίδιο βράδυ που οι παίκτες έφεραν αντίρρηση στον Μεγάλο Αδερφό καθώς η δοκιμασία για την ασυλία ήθελε κάποιος από τους παίκτες να απαντήσει την κλήση του «Big Brother» αδιαφορώντας για τους υπόλοιπους παίκτες. Τελικά η Ρούλα Κορομηλά ανεβάζοντας τον τόνο της φωνής της επανέλαβε το τι ψήφισε ο κάθε παίκτης και ανακοίνωσε πως οι παίκτες προς αποχώρηση γιʼ αυτή την εβδομάδα είναι ο Αλέξης – ο οποίος τέθηκε μόνος του προς αποχώρηση γιατί αισθανόταν υπεύθυνος για την χαμένη εβδομαδιαία αποστολή και ο Γιώργος, έπειτα από την ψηφοφορία των παικτών.

πηγή:yupi.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.