Μπορεί να μην το επιβεβαιώνει καμία από τις δυο πλευρές αλλά αυτό που συζητούσανε όλοι από το καλοκαίρι θα γίνει τελικά πράξη από τον Μάρτιο στις οθόνες του Ant1! Η Ευγενία Μανωλίδου θα επιστρέψει στο κανάλι του Αμαρουσίου. Το “Master Chef» ολοκληρώνει τον κύκλο του και η Ευγενία θα είναι και πάλι στον Ant1 και θα βρίσκεται στο show «Ελλάδα έχεις ταλέντο» μαζί με τον Ηλία Ψινάκη και τον Βαγγέλη Περρή. Πηγή:Espresso
Δεν υπάρχουν σχόλια
:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.