Δευτέρα 8 Νοεμβρίου 2010

ΤΕΛΙΚΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΑΓΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ:1η Η ΑΝΔΡΟΥΤΣΟΥ(ΟΙΚΟΛΟΓΟΙ/ΑΤΤΙΚΗ ΓΗ) ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΑ 1,70% ΑΠΟ ΤΟΝ 2ο ΛΑΖΑΡΟΠΟΥΛΟ(ΝΔ)

ΔΗΜΟΣ ΑΓΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ

Ενσωμάτωση  (100,00%)
Υποψήφιοι-ες                   Ποσοστό
1)Ανδρούτσου                     19,06                                               
2)Λαζαρόπουλος                 17,36   **                 
3)Παπαδακάκης                  14,77                                
4)Δήμου                               13,76  
5)Οικονομάκος                   12,03       
6)Βρεττός                             7,30                                            
7)Βάσιος                               5,70             
8)Αυρηλιώνης                      5,05                                              
9)Σταματόπουλος                4,97                                    

ΣΗΜΕΙΩΣΗ:Με 2 αστεράκια είναι ο περιφερειάρχης που ήταν ήδη

πηγή:ypes.gr


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.