Ο δεύτερος γύρος των αυτοδιοικητικών εκλογών στην Αχαΐα χαρακτηρίζεται από τη χαμηλή προσέλευση των ψηφοφόρων στις κάλπες. Πιο αναλυτικά, στο 60% φαίνεται να είναι η αποχή, αφού, μέχρι τις 3.30 μετά το μεσημέρι, σε πολλά εκλογικά τμήματα του διευρυμένου Δήμου Πατρέων είχε ψηφίσει, σύμφωνα με πληροφορίες, περίπου το 40% των εγγεγραμμένων.
Διαβάστε περισσότερα στο
www.protothema.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.