Παρασκευή 12 Νοεμβρίου 2010

Μείωση του ΑΕΠ κατά 4.5 % για την οικονομία μας

Σύμφωνα με την Ελληνική Στατιστική Αρχή η ελληνική οικονομία εξακολουθεί να κινείται σε υψηλούς αρνητικούς ρυθμούς ανάπτυξης.Κατά το γ΄ τρίμηνο φέτος συρρικνώθηκε 4,5 % το ΑΕΠ της χώρας.
Η βασική αιτία για αυτή τη μείωση έχει να κάνει με τη μείωση της τελικής καταναλωτικής δαπάνης.
Επίσης η Eurostat δίνει στοιχεία για το ίδιο τρίμηνο ,όπου στην Ε.Ε το ΑΕΠ αυξήθηκε κατά 2.1% και γενικότερα στην ευρωζώνη κατά 1.9%.Το ελληνικό ΑΕΠ  μειώθηκε κατά 1.1% κατά το τρίτο τρίμηνο σε σχέση με το δεύτερο τρίμηνο του 2010 ,την ίδια στιγμή που στο ίδιο διάστημα το ΑΕΠ στην Ε.Ε αυξήθηκε κατά 0.4%.

Πηγή: www.skai.gr
Πηγή φωτό: www.cityofathens.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.