Τετάρτη 3 Νοεμβρίου 2010

Οι «γείτονες» παραβίασαν 4 φορές των εθνικό εναέριο χώρο

Δύο σχηματισμοί από 16 τουρκικά μαχητικά αεροσκάφη, εκ των οποίων τα 8 έφεραν οπλισμό καθώς και ένα 1 CN-235 και ένα ελικόπτερο, σε ανεξάρτητες περιπτώσεις, πραγματοποίησαν 4 παραβάσεις του FIR Αθηνών και 4 παραβιάσεις του Εθνικού Εναέριου Χώρου. Εμπλοκές δε σημειώθηκαν και η δραστηριότητα εξελίχθηκε στο βόρειο, κεντρικό και νότιο Αιγαίο.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.