Αποφασισμένος να μην κλείσει τη σελίδα Παναθηναϊκός στην καριέρα του είναι ο Σίντνεϊ Γκοβού. Ο ντόρος είναι μεγάλος γύρω από το όνομά του και τα νυχτοπερπατήματά του, όπως γίνεται εύκολα κατανοητό έγιναν γνωστά και στη Γαλλία.
Ο Γάλλος μεσοεπιθετικός του «τριφυλλιού» σχολίασε για πρώτη φορά όσα έχουν γραφτεί για αυτόν και αρνήθηκε πως έχει κλείσει τον κύκλο του στον Παναθηναϊκό με δηλώσεις στην «Parisien».
Παραδέχτηκε δε πως πήρε πολλά λεφτά, τα οποία δεν έχει δικαιολογήσει σε καμιά των περιπτώσεων κι απέδωσε τον ντόρο που έχει γίνει για τα ξενύχτια στο ότι είναι πρόφαση για να σχολιαστεί αρνητικά η κακή του απόδοση.
Μεταξύ άλλων μίλησε:
Για το μέλλον του στον Παναθηναϊκό: «Η ομάδα μου ζήτησε εξηγήσεις, αλλά ποτέ δεν μπήκε θέμα όσον αφορά το μέλλον μου σε αυτή. Είμαι πολύ περήφανος. Ολοκλήρωσα τον κύκλο μου στη Λιόν και τώρα έχω πολύ μεγάλο κίνητρο για να πετύχω κι εδώ.
Οι άνθρωποι ξεχνούν ότι είμαι εργάτης. Δεν τα παρατάω, θα παλέψω ως το τέλος. Και στο κάτω κάτω το 2011 δεν μπορεί να είναι χειρότερο από το 2010».
Για τα... νυχτοπερπατήματα: «Ενα Σάββατο βράδυ βγήκα έξω με δυο φίλους. Είχαμε μπροστά μας δύο μέρες ρεπό και στο κάτω κάτω παραβίασα το ωράριο της ομάδας μόνο κατά 3 ώρες!».
Για όσα γράφτηκαν για τις νυχτερινές εξορμήσεις του: «Τέτοιου είδους σχόλια με ενοχλούν. Νομίζεις ότι πίνω αλκοόλ όταν κάθομαι σπίτι σε κάθε ευκαιρία; Όχι! Είμαι αυτός που είμαι. Υπερβολικός κάποιες φορές, αλλά πάντα προσγειωμένος.
Η προσωπική ζωή μου χρησιμεύει ως δικαιολογία για να εξηγηθούν οι κακές εμφανίσεις μου. Η ομάδα έχει επενδύσει ένα σωρό χρήματα πάνω μου κι εγώ δεν τα ανταποδίδω».
Για τον ρόλο του Τύπου στην εικόνα του: «Είχα δημιουργήσει κακή εικόνα στη Γαλλία κι εδώ έχει... δεκαπλασιαστεί! Υπάρχουν 15 αθλητικές εφημερίδες που χρειάζονται κάτι να γράφουν ανά πάσα στιγμή. Η παραμικρή φήμη αποκτά τεράστιες διαστάσεις».
πηγή:sentragoal.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.