Αγωνία για την τύχη των 29 ανθρακωρύχων στη Νέα Ζηλανδία
Νεοζηλανδοί διασώστες προσπαθούσαν, τα ξημερώματα του Σαββάτου, να έρθουν σε επαφή με τους 29 παγιδευμένους εργαζόμενους σε ανθρακωρυχείο σε απομακρυσμένη περιοχή της χώρας, στην πλαγιά ενός βουνού.Διαβάστε περισσότερα στο www.protothema.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.