Σάββατο 20 Νοεμβρίου 2010

Αγωνία για την τύχη των 29 ανθρακωρύχων στη Νέα Ζηλανδία

Νεοζηλανδοί διασώστες προσπαθούσαν, τα ξημερώματα του Σαββάτου, να έρθουν σε επαφή με τους 29 παγιδευμένους εργαζόμενους σε ανθρακωρυχείο σε απομακρυσμένη περιοχή της χώρας, στην πλαγιά ενός βουνού.

Διαβάστε περισσότερα στο www.protothema.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.