Σάββατο 20 Νοεμβρίου 2010

Στο Πεκίνο το Παγκόσμιο του 2015

Όπως αναμενόταν, το Πεκίνο θα φιλοξενήσει το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα ανοιχτού στίβου το 2015. Άλλωστε η πόλη της Κίνας ήταν και η μοναδική υποψήφια, μετά την απόσυρση του Λονδίνου.


Μετά από συνάντηση του συμβουλίου της IAAF, ο πρόεδρος Λαμίν Ντιάκ, τόνισε: «Είναι πολύ σημαντικό μια χώρα 1.6 δισεκατομμυρίων κατοίκων να αναλανβάνει μια τέτοια διοργάνωση. Θα βοηθήσει στην ανάπτυξη του σπορ και της κουλτούρας του, άλλωστε όπως έχουμε ξαναπεί, η Κίνα δεν είναι χώρα, αλλά ήπειρος».

Τα αγωνίσματα θα διεξαχθούν στη «Φωλιά του Πουλιού», όπου είχαν γίνει και οι Ολυμπιακοί Αγώνες το 2008

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.