Τετάρτη 3 Νοεμβρίου 2010

Μετά τις εκλογές η Καπελετζή στον ΑΝΤ1

Μέσα Νοεμβρίου αναμένεται να ξεκινήσει στον ΑΝΤ1 η νέα εκπομπή της Αλεξάνδρας Καπελετζή.
Η δημοσιογράφος πρόκειται να παρουσιάζει κάθε Κυριακή πρωί ή μεσημέρι, εκπομπή που θα έχει χαρακτηριστικά ανασκόπησης για την εβδομάδα που πέρασε. Κάτι αντίστοιχο με αυτό που έκανε η Βασιλική Παναγιωτοπούλου πριν λίγα χρόνια στον Alpha.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.