Η ΄΄Ένωση΄΄ δε κατάφερε να πάρει τη νίκη απέναντι στους Βέλγους ,αφού ισοφαρίστηκε με γκόλ του Πόλακ. Είχε προηγηθεί το εύστοχο πέναλτι που πέτυχε ο Μπλάνκο στο 49΄ και είχε κάνει το 1-0 για την ΑΕΚ.
Ωστόσο η νίκη της Ζενίτ επί της Χάϊντουκ με 3-2 μέσα στο Ζάγκρεμπ , διατηρεί τους ΄΄κιτρινόμαυρους΄΄ ισόβαθμους με την Άντερλεχτ.
Παρασκευή 5 Νοεμβρίου 2010
1-1 η ΑΕΚ με την Άντερλεχτ
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(
Atom
)
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.