Παρασκευή 5 Νοεμβρίου 2010

1-1 η ΑΕΚ με την Άντερλεχτ

Η ΄΄Ένωση΄΄ δε κατάφερε να πάρει τη νίκη απέναντι στους Βέλγους ,αφού ισοφαρίστηκε με γκόλ του Πόλακ. Είχε προηγηθεί το εύστοχο πέναλτι που πέτυχε ο  Μπλάνκο στο 49΄ και είχε κάνει το 1-0 για την ΑΕΚ.
Ωστόσο η νίκη της Ζενίτ επί της Χάϊντουκ με 3-2 μέσα στο Ζάγκρεμπ , διατηρεί τους ΄΄κιτρινόμαυρους΄΄ ισόβαθμους με την Άντερλεχτ.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.