Κυριακή 10 Οκτωβρίου 2010

ΜΕΓΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΕΙΧΕ Η ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΣΤΟ SFERA 102.2 ΠΟΥ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ ΣΗΜΕΡΑ!!!!

Η Εβδομάδα Ελληνικής Μουσικής ολοκληρώθηκε με επιτυχία.
Οι πιο διάσημοι Έλληνες καλλιτέχνες βρέθηκαν στο studio του Sfera 102,2 (σε συνεργασία με το Mad και την Amstel) για να μιλήσουν για τη ζωή τους, την καριέρα τους αλλά και για να παρουσιάσουν τη δική τους playlist με τα αγαπημένα τους τραγούδια.Η Δέσποινα μεταξύ άλλων αναφέρθηκε και στις οικονομικές της απολαβές λέγοντας πως φέτος επέλεξε να κάνει κάτι καινούριο προσαρμόζοντας τις οικονομικές της απαιτήσεις. «Στις συζητήσεις μας με τον Ηλία Μαροσούλη (σ.σ.: επιχειρηματίας του VOX) είπαμε πως οι τιμές θα πρέπει να είναι φέτος πιο λογικές. Γιατί για μένα έχει μεγαλύτερη σημασία να τραγουδάω και να βλέπω τον κόσμο να διασκεδάζει». Απʼ την άλλη, η Έλλη μίλησε για τη Δέσποινα και την κοινή καλοκαιρινή περιοδεία τους: «Περάσαμε πολύ καλά, δεθήκαμε ακόμη περισσότερο. Η φιλία μας ξεκινάει από το 1996».

πηγή:yupi.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.