Τετάρτη 27 Οκτωβρίου 2010

Νέο άρθρο από τον ΄΄Red Killer digital΄΄ στο οποίο υπενθυμίζει στους παίκτες του Ολυμπιακού ότι το ντέρμπι με ΠΑΟ μπορεί να περιμένει. Ηλιούπολη-Ολυμπιακός απόψε για το κύπελλο

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.