Χωρίς την παρουσία οπαδών του θα αντιμετωπίσει τον ΠΑΟΚ ο Παναθηναϊκός, αφού απορρίφθηκε η έφεση την οποία είχαν υποβάλλει οι «πράσινοι».
Η Επιτροπή Εφέσεων της ΕΠΟ δεν έκανε δεκτές τις αιτιάσεις της ΠΑΕ ότι δεν φέρει αντικειμενική ευθύνη για τα επεισόδια στο ματς με την Καβάλα και διατήρησε την ποινή που είχε επιβληθεί αρχικά για μία αγωνιστική κεκλεισμένων των θυρών και 45.000 ευρώ πρόστιμο, κάτι που ανακοινώθηκε και επίσημα.
Στην υπερασπιστική του γραμμή, ο δικηγόρος των "πρασίνων", Γιάννης Κάρμης, χρησιμοποίησε σε γενικές γραμμές τα ίδια επιχειρήματα που είχε καταθέσει και στην πειθαρχική της λίγκας. Μεταξύ άλλων, επάνελαβε τον ισχυρισμό πως "η αστυνομία προέβη σε μια επιχειρισιακά απαράδεκτη ενέργεια, να προβεί σε σύλληψη οπαδού κατά την έξοδο τους, κάτι που προκάλεσε την έντονη αντίδραση των υπολοίπων φιλάθλων". Ο κ. Κάρμης χαρακτήρισε "μεμονωμένα" τα περιστατικά για τα οποία "ο Παναθηναϊκός δεν φέρει ευθύνη".
Οι ισχυρισμοί των "πρασίνων" δεν έγιναν δεκτοί και η απόφαση περί απόρριψης της έφεσης ήταν ομόφωνη.
Τετάρτη 13 Οκτωβρίου 2010
ΟΡΙΣΤΙΚΑ ΧΩΡΙΣ ΚΟΣΜΟ ΤΟ ΝΤΕΡΜΠΙ
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(
Atom
)
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.