Κυριακή 3 Οκτωβρίου 2010

ΑΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΑΜΑΞΟΣΤΟΙΧΙΑ ΤΟΥ ΟΣΕ

Εκτελούσε το δρομολόγιο Κων/πολη - Θεσσαλονίκη και ακινητοποιήθηκε μεταξύ Ξάνθης και Δράμας.

Σύμφωνα με πληροφορίες ,το τρένο βγήκε από τη πορεία του,αφού βγήκαν εκτός γραμμής οι τέσσερις από τους οκτώ τροχούς του.
Όλοι οι επιβάτες ευτυχώς δεν έπαθαν το παραμικρό και μεταφέρθηκαν με πούλμαν στο προορισμό τους.
protothema.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.